- Ce este creditul de la Mozipo?
- Ce înseamnă online 100%?
- Pot obține creditul în alt cont decât cel personal?
- De ce nu primesc banii?
- Pot primi credit adițional în cazul în care cel anterior nu a fost încă achitat?
- Cum pot face un împrumut adițional?
- Ce pot face în cazul în care mi s-a respins solicitarea?
- Cum știu cât am de plată?
- Ce se intamplă dacă nu plătesc la timp?
- Cum pot achita creditul?
- Poate altcineva plăti în locul meu?
- Cum pot schimba IBAN-ul?
Selectați ”Confirmați” pentru a agrea termenii și condițiile generale aferente contractului de linie de credit de mai jos și semnarea acestuia prin plata taxei de 1 leu. Vă rugăm să acordați atenție acordurilor și declarațiilor incluse în contract precum și prevederilor cu privire la acordurile dvs. ulterioare față de Mozipo IFN SA.
Contractul de credit se consideră încheiat și valabil din momentul în care achitați taxa (la pasul următor) și primiți SMS de confirmare.